torstai 29. lokakuuta 2009

Before the worst

Ai kauhia, että on elämä on ollu hetkistä ku koulut alko.. En oo kerenny koneella käymään ja kaikellaista on sattunu ja tapahtunu, mut joo hengissä oon! Ja onneks eeviki on :)

oon kauheen väsyny ja viel ois miljoona juttuu mitkä pitäis hoitaa! Onneks sain hoidettuu sen ripari jutun... Viikoloppuna joudun varmaa olee vaa himassa. Ja sit koht äiti lähtee viikoks lomalle! JEsshhhh:) Nyt kuuntelen kivaa musaa ja pitäis joku kirjaki lukasta, mut en voi vältää koneella olemista ku tää nyt toimii ehkä seuraavat 10 min :)
Ois kauheesti juttui mistä haluisin puhuu mut ei nyt oikee tuu mitää niistä mieleen muutaku, että Useimmiten ihmiset joihin luottaa ja rakastaa eniten pettää ja loukkaa suo eniten.. Se on taas tässä tullu todistettua. Tää kuulostaa niin kliseeltä mut kaikki nää parivuotta on nyt heitetty romukoppaa ja unohdettu, mut paskat mä mitään pystyn unohtamaan ku joka päivä pitää nähä sun naama. Ollaan ihmetelty et miten se voi tehä näin mut sitä ei kauheesti järki päätä pakota. Mä en vaan oo osannu ymmärtää sen käytöstä ja jatkuvasti mä kysyn iteltäni että mitä teen sen ihmisen seurassa jonka seurassa mun on paha olla miks aina hakeudun siihen ja pahotan oman mieleni? Silti sitä kiinnostaa jos mul on joku hätä.. Luuleeks se tosissaan että haluun jakaa sen kaa mitään muutaku keskisomea? Mä oon toisaalta TODELLA ilonen mut jostain kohti tosi surullinen. Tätä on vaikee käsittää miten hyvin se pelaa ihmisillä, mut tolla jatkuvalla valehtelemisella se ei saavuta mitään. Ja se muo satuttaa eniten ku seison sen selän takana ja kuulen kuinka se puhuu musta sen "muille varakavereille" ja haukkuu mut ihan pystyyn.. Eniten muo loukkaa se miten törkeesti se kehtaa kohdella muo ja kuinka paljon oon turhaa kuluttanu vuosia aikaa ja rahaa siihen ihmiseen.. Ottaa päähän iha käsittämättömän paljon. Ois pitäny jo sillon 5 vuotta tajuta ettei se terve ystävyyssuhde rakennu haukkumalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti