maanantai 26. lokakuuta 2009

Mullaki on tunteet

Oon niin kyllästyny siihen et mun pitää aina tsempata itteeni siihen et jaksaisin kuunnella itseään täynnä olevia ihmisiä jotka kattelee muita mukavasti sieltä koukkunokkaansa pitkin! En jaksa kuunnella sitä jokapäiväistä tunne myrskyä jonka aalloila pitäis osata surffata, enkä jaksa enää olla hiljaa.. Mulaki on tunteet ja mäki haluisin et te sitruunapyllyt joskus vaivautuisitte kuuntelemaan muo. Aina saa pomppia mun rajojen yli miten sattuu ja sit sitä ihmetellää ku räjähtää, että miten se meijän kiltti rauhallinen tyttö.. No sen siitä saa ku kasaa liian kauan paskaa yhen ihmisen pienille harteille. Ihmisten pitäis saada olla tasa-arvosia enkä tarkota nyt mitää naisten ja miestenvälistä tasa-arvoa vaan esim. perheissä, miks jotkut lapset on tärkeempiä kun toiset ja toiset saa enemmän oikeuksia vaikka niitä ei ois ansainnukaan. Saan jatkuvasti olla vauruillani. Ei oo kiva tulla kotiin ja kuulla itseäs paljon suuremmalta kermaperseeltä kuinka paska ja inhottava ihminen oon kun en saa terottimesta koppia. Voi vittu! Ihmisien pitäis yrittää osata ilmasta tunteitaan sanoin eikä vaa räyhätä ja sit olettaa et vähäälysimmätkin ymmärtäis, mut en jaksa enää ymmärtää.

2 kommenttia:

  1. :( <3

    tyhmää
    en osaa sanoa mitään
    järkevää

    oot mulle tärkee ja toivottavasti mä en vaadi sulta yhtään enempää ku jaksat!!!

    VastaaPoista
  2. NO et todellakaan vaadi! on vaa kiva ku oot niit harvoja ihmisiä joita oikeesti kiinnostaa.

    VastaaPoista